+

Ut med det gamle, og inn med det nye

Publisert: 9. januar 2017

Ny profil, nye websider og ny byråleder. Slik starter vi det nye året. Blanke ark og alt det der. Folka er de samme, lokalene er de samme og jobbene går ut på det samme. De fleste virksomheter er i konstant bevegelse; det er vi også.

Vi har sett selskapet vokse de siste to årene og mener at det er på tide med en forandring. Den røde, sterke profilen har gjort sin nytte, men nå vil Folkebadet fremstå med nye, friskere farger og en renere profil. I tillegg har jeg, Terje Kaste, gått inn i stillingen som Folkebadets byråleder.

«Mitt fokus vil være å bygge videre på alt det fine vi har, de supre medarbeiderne våre og ikke minst alle kundene som gjør hverdagen så spennende for oss. Vi gleder oss til å gå på jobb hver dag, noe jeg mener er essensielt for å lykkes med det vi holder på med.»

Det er ikke størrelsen det kommer an på

Vi som jobber i Folkebadet, er en sammensatt gjeng som utfyller hverandre veldig godt. Alle har vi våre særegenheter, men vi har også helt ulike spesialkompetanser som vi har tatt med oss inn i selskapet. Folkebadet er ikke størst, og vi trives med det. Min påstand er at det faktisk er en styrke ikke å være et større selskap; vi er akkurat passe store. Vi evner å være fleksible, og vi drar nytte av hverandre. Vi er mange nok til å betrakte ting fra flere kanter, samtidig som vi utgjør en solid, samlet kommunikasjonsenhet. Det er denne enheten du møter når du kommer inn døra her hos oss. Sammen jobber vi oss frem til et best mulig resultat gjennom å definere mål, budskap, design og valg av kommunikasjonskanaler.

Man må ikke nødvendigvis gjøre som alle andre, bare fordi alle andre gjør det. Det som er viktig er, at du gjør det som er rett for deg, med de forutsetningene du har. Du må være der kunden din er og gjøre det maksimale ut av det. Dette krever en helhet i din markedskommunikasjon, noe som igjen krever planlegging, gjennomføring og måling. Noen saker er enkle, mens andre er på grensen av det umulige. Noen lar seg gjennomføre for en rimelig penge, mens andre kan koste en helt liten formue. Det finnes ingen «rett» vei, men med det rette beslutningsgrunnlaget i bunn er det mye enklere å tilpasse de aktivitetene som trengs for å komme dit du ønsker.

Det er her vi i Folkebadet kommer inn i bildet. Vi er en del av ditt team og hjelper deg med å se forbi de hindrene som ofte gjør veien fremover utydelig. Folkebadet er din eksterne markedsavdeling.

VI ER KREATIVE, DIREKTE OG FOLKELIGE.

Terje Gunrell Kaste
Heldig byråleder


Del på Facebook